Na našem webu používáme cookies.
Některé z nich jsou k fungování stránek nezbytné, ale o těch ostatních můžete rozhodnout sami.
Jsme automatizační firma, ale naše služby rozhodně nekončí ve chvíli, kdy zákazníkovi předáme stroj nebo výrobní linku. Patří mezi ně i celý balík služeb údržby a poradenství na míru. A to jak pro automatizované stroje od ICE, tak pro stroje od jiných dodavatelů s hůře dostupným servisem. Naše poradenství se z velké části týká softwaru automatizovaných linek či jednotlivých strojů a díky rozsáhlému týmu expertů dokážeme vyhovět i požadavkům z konstrukce nebo elektroinstalace.
Parťák na telefonu
“Naše zákaznická linka vznikla zcela přirozeně na základě dobrých vztahů se zákazníky. Stojí tedy na důvěře. Zákazníci nám mohou věřit i proto, že rozumíme současnému stále většímu tlaku na efektivitu výroby, kde pro dvacetičtyřhodinový servis často nebývají lidské ani časové kapacity,” vysvětluje seniorní vývojář softwaru a trenér softwarového týmu Zdeněk Ondráček.
Efektivně plánujeme
Máme automatizovaný systém ticketingu, který přesně naprogramuje jednotlivé požadavky na zákaznickou podporu. Tím, že je služba dopředu přesně specifikovaná, dokážeme ji i při komplikovaných problémech dobře naplánovat včetně práce jednotlivých expertů. Díky tomu jsou naši technici z 90 procent schopni vyřešit požadavek po telefonu.
Zvědavý dr. House
24/7 znamená, že naši technici skutečně zvednou telefon ve dne v noci. Přesnou dobu jejich dostupnosti ale domlouváme vždy podle požadavků zákazníka a jeho pracovní doby. Náš člověk na hotline se trochu podobá dr. Housovi, který byl možná trochu podivín, ale díky řadě cílených dotazů dokázal udělat geniální diagnózu.
Na začátku prostě potřebujeme vědět, co se stalo před tím, než se to porouchalo a kdo u toho byl. Pokud problém nejde vyřešit na první dobrou a je třeba se podívat přímo do softwaru, připojí se náš technik on-line na dálku ke stroji a zpravidla závadu odstraní. Když to nestačí, následuje jeden či více výjezdů, který umíme zajistit nejbližší pracovní den.
Rozumět strojům, znamená předejít problémům
Servisní služby po záruce nenabízíme zákazníkům jenom na vlastní stroje, ale i na stroje od jiného výrobce. Mohou to být nové složité stroje z jiných poboček v Evropě, se kterými není moc zkušeností, nebo třeba stroje s omezeně dostupným servisem. Dokážeme ale také opravit software u strojů hluboko po záruce, na které se již nevyrábí náhradní díly a je třeba je repasovat.
Servis a údržbu 24/7 chápeme v ICE jako celou škálu služeb, jejichž cílem je včas identifikovat problémy nebo jim předcházet. Pouze čekat na to, až se něco pokazí, rozhodně není v našem stylu. My chceme mít spokojeného zákazníka, který se na nás může spolehnout.
Očima našeho zákazníka
,,Se společností ICE Industrial Services spolupracujeme od roku 2018. Spolupráci jsme navázali při realizaci modifikace lisovací robotické linky pro výrobu tepelných výměníků. Na základě jejich fungování jsme tuto spolupráci v průběhu dalších let rozšířili o SW servis linky se servisní pohotovostí, který firma poskytuje a který nám zajišťuje podporu v režimu 24/5. Rovněž spolupracujeme i v oblasti vývoje nových výrobních technologií a hodláme ji oslovovat i na naše budoucí projekty. Tato společnost se vyznačuje vysokou profesionalitou a flexibilitou a vždy nám odborně poradí a pomůže.”
Jaroslav Kaderka, Global Technical Manager, HEATEX CZECH REBUBLIC,s.r.o.
24/7 ve zkratce