Na našem webu používáme cookies.
Některé z nich jsou k fungování stránek nezbytné, ale o těch ostatních můžete rozhodnout sami.
Dodáváme automatizaci pro největší logistická e-commerce centra na světě stejně tak jako pro malé automatizované sklady vnitropodnikové výrobní logistiky.
Našimi hlavními obory jsou trhy s průmyslovým a spotřebním zbožím, s módou, oděvy, potravinami a lékařským materiálem.
Naši zákazníci důvěřují našim odborným znalostem a těží z intralogistických řešení přizpůsobených jejich požadavkům.
Společně s TGW jsme realizovali sérii projektů pro koncového zákazníka Amazon.
Realizovali jsme software pro automatizaci vysokokapacitního supermoderního logistického centra v Kojetíně u Brna a dále jsme uvedli do provozu několik skladových distribučních center ve Švýcarsku a Německu.
Dodali jsme již více než 80 vstupních třídících linek do 28 distribučních center v Německu, Itálii a v Anglii.
Výzvou byl pro nás logistický projekt výměny těžkého gravitačního paletového dopravníku za poháněný dopravník vlastní konstrukce pro švédskou Scanii. Výměnou se odstranily potíže se zasekáváním palet při toku materiálu a celkově se zlepšila bezpečnost pracoviště. Nové dopravníky jsou připraveny na zakládání a vyjímání palet pomocí AGV/AMR.
Hledáme vždy to správné řešení pro našeho zákazníka, a pokud správná část logistického systému není součástí standardního řešení, integrujeme řešení od jiných výrobců ve vysoce funkční a spolehlivý celek.
V našich vstupních třídících linkách je integrováno několik různorodých produktů jako jsou dopravníky, měření výšky balíku, tiskárna štítků s aplikátorem a systém čteček pro načítání a verifikaci vstupního nalepeného štítku.
Linky na vstupu do logistických center skenují všechny příchozí zásilky a balíky, bleskově je vyhodnocují v databázi, přiřazují jim nové skladové číslo, každý jednotlivý balík přeštítkují novým štítkem a pomocí nového kódu jej nasměrují ke správné distribuční dodávce. Všechny tyto operace trvají 1,3 sekundy na položku.
Stroj lze dále rozšířit o řešení zahrnující objemové měření balíku, průjezdovou váhu, šestistranný skener a kontrolu spodní strany balíku (zda dříve nepřišel do styku s vodou a nedojde k protržení dna při další manipulaci).
Vstup do linky je manuální, ale i zde je možnost pracoviště uzpůsobit ergonomickým potřebám a vybavit jej automatickým vyklápěním palet (tipper) nebo logistických vozíků (logistics cart).
Náš robotický systém plně automaticky rozebírá příchozí paletu s materiálem. Robot dokáže automaticky rozpoznat různé druhy materiálu na paletě (papírová krabice, karvon konzerv, balení nápojů, jejich pozici a automaticky je přemístit na dopravník).
Detekce je plně automatická a ani náhodně orientovaný materiál nepředstavuje problém. Vlastní nabírání materiálu zajišťují vakuové přísavky s případným mechanickým pojištěním. Samozřejmostí je plně automatická výměna palet pod robotem, manipulace s položkami, jejich skladování a manipulace s prázdnými paletami včetně jejich skládání do komínu. Závoz do linky se provádí pomocí VZV vozíků nebo AGV/AMR vozíků.
V případě potřeby je náš stroj schopen i opačné funkce, a to skládat palety z výroby.
Dalším příkladem je naše třídící linka skládající se ze systému rovnání balíků, sekvenceru balíků (gapper), načítání kódů a měření velikosti balíku a následné třídění na finální destinace.
Linka je schopna zpracovat balíky různých velikostí od plastového obalu (polybag), přes obálky od tloušťky 5 mm až do balíků velikosti 650x1200x500 mm. Výstupní skluz (chute) je navržen s ohledem na maximální úsporu místa a ergonomičnost pracoviště. Výkon třídiče (sorter) je až do výkonu přesahující 6 000 balíků za hodinu s tříděním do 26 skluzů.
Pro paletovou přepravu jsme vyvinuli vlastní těžké dopravníky s nosností až 2 000 kg skládající se z válečkových dopravníků, řetězových dopravníků, řetězových přesuven a otočných stolů. Známe požadavky našich zákazníků, proto jsou naše dopravníkové systémy vybaveny přídavnými zařízeními, které umožňují:
Automatickou detekci založené nebo odebrané palety VZV vozíkem.
Automatickou průjezdovou kontrolu palety. Kontroluje se vlastní Europaleta, zda obsahuje všechny díly (spodní desky, špalky), zda jsou díly správně umístěný, je splněna průchodnost pro vidle a paleta není zlomená. Dále se kontroluje přepravovaný materiál, zda nepřesahuje půdorys palety a měří se celková výška. Neshodná paleta se odstaví na opravnou kolej, shodná paleta se odesílá do automatizovaného skladu.
Automatické rozebírání stohovaných palet. Stroj naskenuje příchozí sloupec palet a rozebere je na jednotlivé palety pro další zpracování. Palety jsou rozebírány postupně a lze rozebírat i stoh s více druhy palet (E-pal, H-pal). V případě potřeby je náš stroj schopen i opačné funkce, a to skládat palety z výroby do podobného komínu s definovanou výškou a hmotností.
Dále naše dopravníky vybavujeme dle potřeby o zařízení jako je stohování palet pod robotickými aplikacemi, stoppery před kritickými uzly a dalšími zařízeními nutnými ke správné a robustní funkci dopravníků s minimem chyb.
Společně s našimi partnery a výrobci AMR vozíků automatizujeme paletovou logistiku pomocí flexibilních řešení. Nejedná se však o pouhou náhradu VZV vozíků s operátory za plně automatizované řešení.
Před vlastní implementací je vhodné udělat analýzu toku materiálu po hale, zjistit možnosti jak pohyb materiálu optimalizovat (např. dynamickou simulací) a následně vytvořit digitální dvojče. To dovolí nalézt vhodné řešení, co do počtu a vytížení vlastních AMR jednotek. Celá flotila je následně spravována ve flotilovém SW, kterého je součást digitální dvojče. To umožňuje rychlou simulaci změny toku materiálu s identifikací úzkých hrdel.
V případě dalších technologií jsme schopni upravit vstupní/výstupní body linek, které palety buď produkují nebo spotřebovávají takt, aby byly plně funkční s AMR technologií.
Zaměřujeme se na spolupráci s evropskými výrobci AMR vozíků s dobrou dostupností servisu a plnou podporou.
Zajistíme pro vás audit a nový návrh vaší automatizace.
Svěřte nám celý projekt nebo část řešení.